Wiadomości
-
Chemia Teatru vol. 2
Chemia Teatru vol. 2.0Tym razem Chemię Teatru poczuli uczniowie kl. 2a i 2 preIBA, pod dowództwem p.Prof. E. Gobis. Chemia Teatru to projekt realizowany we współpracy z Teatrem Szekspirowskim. Poznawaliśmy tajniki produkcji specjalnych efektów scenicznych. Uwaga! Graphic content! Czyli zdjęcia tylko dla osób o mocnych nerwach! -
Projekt klasy 2 preIB A "Environmental issues"
Klasa 2preIBA realizuje dwuetapowy projekt międzyprzedmiotowy „Environmental Issues” łączący treści chemiczne, biologiczne i geograficzne, pod kierunkiem p. Prof. E. Gobis, M. Gradolewskiej i E. Jaworskiej. Część pierwsza odbyła się w I semestrze i polegała na przedstawieniu zagadnień dotyczących wpływu człowieka na środowisko w postaci kreatywnych prezentacji integrujących treści biologiczne, chemiczne i geograficzne. Część drugą, czyli badania terenowe i laboratoryjne, zrealizowaliśmy w piątek 19 maja, na terenie Jelitkowa, Wrzeszcza i Oliwy. Chemicy badali stężenie tlenu rozpuszczonego w wodzie z różnych źródeł, biolodzy opracowywali skalę porostową i badali bioróżnorodność gatunków roślinnych, a geografowie przeprowadzali badanie przepływu w Potoku Oliwskim i natężenie hałasu w różnych miejscach Gdańska. Podsumowaniem badań będzie stworzenie raportu na wzór Internal Assessment, co na pewno przyda się w IB.
-
Nasze sukcesy w tegorocznym Kangurze
Z przyjemnością informujemy, że w tegorocznym Międzynarodowym Konkursie Matematycznym KANGUR 2023 uczniowie naszej szkoły uzyskali:
- Zofia Seredyńska z klasy 1preIBa - wyróżnienie w kategorii JUNIOR,
- Maja Pizoń z klasy 2preIBb - wyróżnienie w kategorii JUNIOR,
- Hubert Adamczyk z klasy 4IBa - wyróżnienie w kategorii STUDENT.
Serdecznie gratulujemy!
-
BUDŻET UCZNIOWSKI 2023
Szanowni Topolówkowicze.
Jeżeli chcesz mieć realny wpływ na zmiany w Topolówce to wystartuj w Budżecie Uczniowskim 2023.
Termin składania projektów został wydłużony do 19 maja 2023.
Pobierz wniosek , opisz swój projekt ( warsztaty, organizacja turnieju, adaptacja przestrzeni szkolnej itp) i prześlij do Parlamentu Uczniowskiego.